fredag 25 september 2009

att cykla i en rondell.

Det kommer att ta ett tag innan jag cyklar igen kan jag lova. För idag har vi i idrott och hälsa b + bollsport cyklat till Gäddviken, och jag är helt slut. Backe upp och backe ner - benen slut och röven öm som bara den. Inte blev det bättre av min fina träningsverk som jag har sen igår heller. Yes!
Men jag ska inte bara klaga, det var faktiskt lite roligt också, vi cyklade i rondellen, var sämst på att sätta upp tält, men ändå kom vi trea och ja. Kastspö var inte heller våran grej, utan det var mer i träden än i rockringarna där man skulle träffa. Fast att paddla kanötter var faktiskt jag och Carro grym på, det gick som en dans.

Nu ska vi snart iväg och äta pizza - gott gott gott ! Sen ska jag bara ta det lugn ikväll, jag är helt slut.

Inga kommentarer: