lördag 1 augusti 2009

tjejer.

Om två veckor åker vi till Turkiet. Det kommet att bli så himla bäst, och jag längtar som en gud. Jag är glad att jag valde att åka med 6 killar än med 6 tjejer. Det hade jag nog aldrig klarat av. Massa skit snack, massa "hemligheter", historier som de ändrar till större saker än vad det egentligen är. Smink hit och dit, killar hit och dit, se mig, hör mig, rör mig, ungefär så.

Tjejer är rätt hopplösa ibland. Vi klagar på killarna men vi är inte så mycket bättre själv. Vi snackar skit, tror vi vet saker fast vi inte gör det, litar på personer som kallar sig vänner men som det sedan kommer fram att de har pratat skit om en. Vi drar slutsatser fast vi inte vet allting, vi ändrar som saker vi hört och ja, mycket mer.

Vi är alltså rätt hopplösa ibland, men ändå gillar pojkarna oss !

Inga kommentarer: