lördag 8 augusti 2009

en vecka kvar.

Idag är det den åttonde augusti vilket betyder att det bara är en vecka kvar tills vi åker. Fy vad skönt det ska bli, komma bort och bara leva livet i en vecka, sen blir det allvar istället när vi väl kommer hem - suck !

Det verkar vara sol på många ställen idag, men inte här. Här är det bara disigt, varmt kanske har inte varit ut och känt än. Väntar även på att Jyrgen ska vakna så vi kan åka om bada och sola lite (om det nu är varmt). Sen på eftermiddag åker jag till F&F och är social innan jag far till pappa. Måste upp och köpa någon present till farmor också eftersom hon fyllt år.

Och mina drömmar, kan de inte sluta någongång. Jag blir galen, jag drömmer saker som jag inte vill drömma. Och nu kom jag på en dröm som jag hade för ett bra tag sedan också, jag tror att det var en förvarning. För på något sätt så stämmde det så bra in på vad som skulle komma. Dock har det paserat nu, men ändå. Jag tror på drömmar ibland.

Slut på svammel, nu ska jag ta och försöka ringa Jyrgen igen !

Inga kommentarer: