måndag 25 maj 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Bröllop -
Ja, på lördag är det bröllop och jag ser fram emot det. Det är liksom en fest med lycka tillsammans med bästaste släkten och fler trevliga människor. Visst finns det saker som kommer bli, ja (kan inte avslöja för mycket eftersom den blivande Lindkvistaren läser min blogg). Men jag kan berätta mer om det sen. Kul att klä upp sig lite ska det bli också, dräkt i kyrkan och klänning (ja, ni såg rätt) på middagen - snyggt vettu.

2. Barn - De är inte alltid så gullig och söt som man tror. Men när ett barn tittar på en med sina stora ögon och ler med hela ansiktet kan man inte låta bli att gilla dem som mest. Varje gång ett barn gör så kommer jag på mig själv att jag själv sitter och ler. De är faktiskt gulliga .. ibland .

3. Nyklippt gräs - Luktar det inte gott så säg. Det riktigt första nyklippta gräset, tillsammans med bensindoften. Åh, det är ju så man bara vill andas in hela tiden, jag älskar den doften.

Bajs
1. Skolan -
Ovanligt att jag skriver den här va ? Men jag är seriöst typ super less på den nu. Jag orkar inte koncentrera mig längre. Idag gjorde jag mitt matteprov på 10 min - det säger väl allt. Jag hade inte pluggat ett skit, så det gick ... skit. Och allt det andra vi har denna vecka, jag kommer att dö vid skolbänken.

2. Myggor - Det enda negativa med sommaren är att alla myggor har vaknat. Än så länge har jag bara lyckas att få ett få tal myggbett, men innan sommaren är slut kommer jag att ha flera stycken. Jag är extremt utsatt för de jävla krypen.

3. Tid - Tiden räcker inte till, jag hinner inte med det jag vill. Skolan tar all tid, ändå känns det som jag inte gör ett skit. Och är det inte skolan så är det fotbollen (det är inte negativt men ändå). Men som sagt jag hinner inte med att träffa de människor jag saknar, Pappa, Lena, F&F, Bella, Annelie W och många fler. Jag har liksom inte tid.
- Ge mig mer tid.

Inga kommentarer: