måndag 18 maj 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Göteborg -
Ja, på onsdag åker jag. Det ska bli otroligt skönt att komma bort ett tag nu för det är kaos uppe i huvudet just nu. Och jag kommer inte ha mobilen på heller, endast om jag ska få tag på syster. Jag stänger av omvärlden där nere och kommer tillbaka (förhoppningsvis) med lite mer leende på läpparna.

2. Grön - Det är grönt ute nu, träd, gräs, blommor, ja det mesta har börjat kommit igång till sommaren. Hur skönt är inte det då, att bara gå ut barfota och sätta fötterna i det gröna gräset - jo hur jävla skönt som helst.

3. Isabelle Wendin - Jag älskar dig ! Det finns ingen som dig, och du förstår mig till 100% eftersom vi är så lika på allting. Utan dig hade jag knappast klarat denna tid, vi pratar varje dag och för varje gång lättar en bit ifrån hjärtat. Du är bäst .

Bajs
1. Kaos -
Ohja, detta kaos, dessa irritationer, dessa allt. Allt har blivit så fel, allt har gått så snett, allt har helt enkelt, ja jag vet inte. Jag vet inte vad som är värst. Det är så mycket inbladat, och när en sak försvninner kommer det upp någonting nytt.

2. Koskitslukt - Det luktar inte gott ute nu, det lukar fan på vissa ställen. Dessa dynglukter får ju näsan att fräta sönder. Jag vet att man behöver skiten för att få bättre jord, men finns det inget annat sätt. För det är inte en fin doft.

3. Skolan - Jag orkar inte den mer, allt åker in i ena hjärnan och ut i den andra. Ingenting stannar kvar. Även att jag har redovisning imorgon och vet inte vad jag ska prata om - fan fan fan. Och allt det andra som jag måste göra. Shit, skolan ligger verkligen på minus nu !

1 kommentar:

Angelica sa...

"allt åker in i ena hjärnan och ut i den andra." Har du två hjärnor? Cool.

Förlåt. Jag kände för att vara dryg.