fredag 22 maj 2009

trötter.

Jag är fruktansvär trött, ändå har jag sovit middag i x antal timmar.

Idag var vi och simmade ett tag, jag tycker det är otroligt tråkigt, och längtar bara till bastun. Det är därför jag simmar/badar så jag kan basta eller bada bubbel. Jag är inte en sådan vattenmänniska. Konstigt egentligen, för när jag var liten bodde jag mer eller mindre i vattnet, nu har jag vuxit i från det och börjat fattat att vatten är farligt !

Imorgon är det hemfärd, Jyrgen ocg Putte ska hämta mig på stationen. Vi ska då på Donken och fira att Putte har fått körkort. Jyrgen ska bjuda ! ;)
Sen vet jag inte vad det blir, kanske nå i Hudik eller så åker vi hem till kära Delsbo, vi får väl se. Jag vet att mamma vill att jag kommer hem så fort som möjligt, hon saknar mig ! Och jag saknar henne faktiskt också !
Vi får väl se vad som händer .

Inga kommentarer: