onsdag 27 maj 2009

ett två tre fyra.

Jag hade jätte mycket som jag skulle skriva idag i bloggen. Men nu när det är dags att skriva har jag nästan glömt bort allt - typsikt !

För det första så klarade jag matteprovet. Godkänt var 5p och jag fick ju 5p, bra jobbat Camilla. Bättre gick samhällen där blev det ett Vg+. Nu har jag läst igenom provet tills imorgon, vi får hoppas på det bästa. Och redovisningen, ja. Ärligt så bryr jag mig inte om den så mycket, det var så tråkigt arbete.

För det andra så har jag klippt mig och slingat håret idag. Jag blev inte nöjd. Håret är kort kort kort, okej det var slitet. Och det ljusa, nej jag vill vara mörkt. Färgar om på fredag kanske.

För det tredje så har vi fått hem våran gitarr nu. Så nu har jag letat fram alla mina musik papper så jag och mamma sitter och försökar klinga på den. Hur kul som helst, jag ska lära mig att spela. Pling pling.

För det fjärde så .. ja, nu gäller det !

Inga kommentarer: