måndag 13 april 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Påsklov -
Att slippa skolan i en vecka ska bli otroligt skönt. Att inte behöva kliva upp kl 05.50 på morgonen, pallra sig till skolan, typ somna på lektionerna, somna när man kommer hem och ska plugga. Nä, fyfan va skönt att få slippa skolan en vecka. Sen är det bara 8 veckor kvar.

2. Albins Leksaker - Ja jag kommer jobba på påsklovet, men det gör inget. Jag trivs som bara den på Albins. Det är som ett andra hem, haha. Nä, men det händer alltid någonting. Och det är det som gör det så himla bäst.

3. Taylor Swift - Hon är grym, jag älskar hennes sånger. Texterna är bara för bra, och det finns inte i någon låt man inte känner igen sig i. Så ni som inte har lyssnar på henne - gör det !

Bajs
1. Pengar -
Varför måste allt kosta pengar ? Jag ligger fan på minus snart på kontot, dock har jag andra ställen som jag kan ta från nu. Vilket är bra, men ändå. Man vill inte röra dem, men vill spara tills man ska iväg och resa, flytta, skaffa familj, skaffa snyggare bil osv. Pengar behövs.

2. Livet - Ja livet suger fan. Allt skiter sig, det spelar ingen roll vad man säger, tycker, allt blir bara fel ändå. Det finns inget mer att säga/skriva.

3. När ord tar slut -
Jag har inget mer att skriva, det finns inte några ord kvar....

1 kommentar: