måndag 6 april 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Sista veckan i skolan - Ja nu är vi inne på den sista veckan innan lovet. Hur skönt är inte det på en skala då. Jo så himla skönt. Även att jag nästan är klar med allt som jag ska vara klar med, och det gör saken mycket bättre. Jag behöver nu inte stressa in i det sista.

2. Mamma - Åh, vad jag älskar min mamma. Det är du som får stå ut med mig dygnen runt, jag och mitt "bästaste" humör just nu. Men du står fast, du försköker hjälpa (jag är inte den bästa att släppa in), och de kloka ord du säger - de fastnar. Du är bäst, och jag älskar dig.

3. Pappa - Du är inte bortglömd, jag hör inte av mig så värst ofta. Och jag försöker skärpa mig, men det går inte. Jag tänker att jag ska ringa, sen kommer jag på någonting annat att göra. Så glömmer jag bort, eller så ringer du. Jag ska skärpa mig, och jag saknar dig faktistk - fast jag kanske inte är bäst på att visa det. Och jag älskar dig också.

Bajs
1. Hundbajs -
Det är väl vidrigt. Hur svårt är det egentligen att ta med sig en påse och sedan böja sig ner och plocka undan. Inte så jävla svårt. Till och med tanterna som knappt kan börja sig ner gör det, men inte de friska och krya - herregud. Det är vidrigt när man ser små pluppar ligga på backen, som man näst intill kliver på.

2. Irritationer - Okej, jag har inte världens bästa humör just nu. Det är alltid något/någon som irriterar mig. Och jag förstår att inte alla står ut, men jag ska försöka bättra mig. Jag kommer bättra mig, snart är jag tillbaka till det gamla. Och då kommer jag inte komma tillbaka till detta stadie igen,

3. Min dator och mobil - Ja, lördagen var ju rolig. Både min mobil och dator pajade. Knappen på mobilen gick sönder så det gick inte att skriva sms. Och datorn hittar inte nätverket. Så nu sitter jag här på en liten handdator, den är rätt gullig. Men lite för liten kanske. Mobilen är inskickad så får ha min gamla nu, så skicka hellre sms än att ringa. För det hörs nästan ingenting.

3 kommentarer:

Eiviin sa...

Haha, har du klivit i hundbajs camilla? ;D

CamillaGrip sa...

Nä, men jag har varit nära x antal gånger !

MAMMA sa...

Jag finns ju här mitt framför näsan på dig för det mesta. Jag tror att dina kompisar är lättare att prata med om känslor och annat. Älskar dig!!!!