tisdag 28 april 2009

sjuk.

Slutade tio idag, skönt. Hade åkt hem ändå, för jag mådde inte bäst. Näsan rinner, ögonen kliar, jag fryser, känner mig varm, och har hosta. När jag kom hem läste jag nya Vecko Revyn, innan jag somnade och sov i fyra och en halv timme - bra Camilla. Nu får vi se när jag somnar ikväll, för förhoppningsvis i tid. Men chansen är inte stor.
För en stund sedan började jag känna mig hungrig, och det är kanske inte så konstigt. Kom på att jag inte ätit något på hela dagen, hann inte ens med frullen imorse - Ännu en gång, Bra Camilla. Men jag orkar inte kliva upp, jag bara fryser då. Men snart kommer mamma, så ska hon få häva på ugnen så jag kan göra lite varma mackor.

Skolan imorgon ? Ja, vi får se. Jag har ju utv. samtal, så jag måste nog pallra mig dit.

- i really miss you.

c.

1 kommentar:

isabelle sa...

du är bäst <3