onsdag 22 april 2009

energi.

Jag förstår inte, jag har absolut ingen energi kvar.
Jag behöver verkligen städa rummet, men orkar inte.
Jag behöver ännu mer plugga för jag har prov imorgon och på fredag, jag har inte ens tittat på det.
Förr kunde jag sitta i timmar och bara plugga, jag fick bra betyg och lämnade in saker i tid.
Nu, ja jag lämnar fortfarande in saker i tid, men jag är absolut inte nöjd med det jag gör.
Och proven, ja. Jag blir i vilket fall godkänd, men förr så dög det knappt med ett VG
Nu är jag glad så fort jag får godkänt.

Jag förstod aldrig riktigt,

Vad som hände den där gången,
Förutom att allt blev fel
Det fanns så mycket kvar att ge,
Det fanns kärlek mellan oss
Varför packade du din väska istället för att slåss.

c.

1 kommentar:

Mamma sa...

Det är klart att det inte är!
Jo då, saknar dej lite ;P