tisdag 31 mars 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Solen -
Idag har solen lyst näst intill hela dagen. Är det inte mysigt, får man inte vårkänslor - jo som fan också. Nu vill jag att sommaren kommer med värme och mycket mer. Det är så mycket jag vill göra i sommar, sånt som jag inte har gjort någon sommar och sånt som jag alltid har gjort. Nä, solen gillar jag skarpt.

2. Fotboll -
Ja jag blir aldrig trött på den (eller nu ljög jag lite men ändå). Men det är hur kul som helst nu när vi fått nytt lag och nya tränare. Även att vi ska börja med hårdträning det kommer också kännas bra, fast ändå lite jobbigt. Men va fan, snart börjar serien. Det är bara att köra hårt !

3. Coca Cola -
Jag är beroende utav Coca Cola. Eller inte beroende utan jag klarar mig lätt utan det, men det är just efter en träning/match som jag känner suger utav cola. Ni färstår inte hur bara ordet vattnas i munnen, jag måste verkligen få i mig cola annars får jag något fel.

Bajs
1. Missförstånd -
Det gillar vi inte alls, och det har blivit för mycket missförstånd nu en tid. Men nu hoppas jag att de är slut, mycket är utrett också - det känns bra. Nu får vi bara hoppas på att dessa missförstånd blir mindre, och att det blir en gladare tid.

2. Minnesluckor -
Uha ! Det är inte alls roligt att ha, inte komma ihåg allt från en/flera kväll(ar). Vissa bitar finns, hur klart och tydligt som helst medan andra snuttar under kvällen är som bort blåst. Det är hemskt att inte veta saker som man inte komme ihåg, saker man vill komma ihåg.

3. Att höra av sig -
Jag har nu en tid varit pissdålig på att höra av mig till folk. Jag har såhär tänk, ja nu ska jag ringa den personen. Sen kommer något annat upp i huvudet på mig och jag glömmer bort. Kommer på det igen när jag ligger i sängen, men då är jag för trött för att ringa. Jag ska skärpa mig, och höra av mig oftare gott folk !

- jag hann inte skriva najs och bajs igår för Linda var här
så därför skriver jag idag.

c.

Inga kommentarer: