måndag 23 mars 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Körkort -
Det går inte att beskriva känslan av att äntligen fått körkort. Man kan bara sätta sig i bilen och åka vart som helst, när som helst. Man behöver inte be om skjuts eller tigga skjuts utav någon. Så himla skönt, så himla bäst.

2. Farmor - Ni förstår inte hur bäst min farmor är, hon är inte bara bäst utan hon är cool också. Hon är snart 81 år, och hon cyklar och pratar i mobiltelefon, tittar in i skogen så hon kör i diket, gasar på som bara den när hon kör bil, svär, pratar oförståeligt språk ibland och är bara bäst, bäst och bäst. Puss på henne.

3. Antal läsare -
Jag trodde aldrig att det skulle vara så pass många som läser min blogg, men jag hade fel. Besökstatistiken ökar, vilket är väldigt kul. Häromdagen när jag inte hade skrivit på ett tag, hade det varit 29 st inne på bloggen - super kul.
Tack till er som läser, och fortsätt gärna med det.

Bajs

1. Mobilen -
Den är knäpp, den lyssnar inte på mig. Varje gång jag skriver sms så skriver den fler bokstäver än vad jag trycker, och speciellt på 7an. Det gör att det tar längre tid att skriva sms, och det går åt mer energi som jag kan lägga på något mycket bättre.

2. Snön - Vart tog våren vägen? Den var ju här igår, men idag - den är borta. Det som har varit så soligt och fint och man har fått dessa vårkänslor i kroppen. Men idag är de som bortblåst, jag förstår inte. Kan inte vädret bestämma sig snart om det ska vara snö eller inte. Jag vill i vilket fall få hit våren, nu !

3. Plugg - Ja nu börjar det bli mycket att göra i skolan igen. På onsdag har vi matteprov - ig? Ja, lyckas jag får g är jag riktigt nöjd kan jag lova. Även har vi två andra saker som ska vara klar tills påsklovet (när är det?). Även vårat stora projekt om mänskliga rättigheter ska också vara klart snart nog.
Nu blir det en stressad tid för Camilla Grip.

c.

1 kommentar:

Mamma sa...

Vart ser du hur många som varit in på din blogg? Bara jag som inte hittat det än?