måndag 16 mars 2009

veckans najs och bajs.

Najs
1. Farmors rullrån - De är så gott, det tar slut alldeles för fort. Ni förstår inte hur bäst min farmor är på att göra dem, de blir alldeles knapriga och tunna - det är ljuvligt.

2. Grey's Anatomy - Man längtar tills varje avsnitt, man gråter typ till vartannat och man blir mer och mer kär i Alex Karev, han är så inåt helevte snygg ! För övrigt så blir det bättre och bättre för varje gång, serier brukar försämras men än så länge håller det i sig i Grey's.

3. Internet - Det är tur att internet finns. Man hittar så mycket inom det, vill man ha svar på en fråga är det bara att söka och förhoppningsvis få ett svar. Vill man veta ett nummer så går man in på hitta eller eniro och vips så har man fått nummret man söker. Det finns även så mycket mer man kan göra på internet, hålla kontakten med vännera/familj/släkt, hitta recept och mycket mycket mer. Tummen upp för internet.

Bajs
1. Mensvärk - Ni tjejer vet vad jag pratar om, men inte ni killar. Ni tror att det inte är så farligt, men fan va man kan ha ont ibland. Man ligger i fosterställning och känner hur det liksom krampar i magen. Ibland vill man spy för att det gör så ont, och ibland skulle man kunna göra vad som helst för att bli av med smärtan. Vissa äter alvedon, jag gör inte ens det - dum som jag är. Men det hjälper ju bara ett tag, så vem orkar äta det då.

2. Prov - Vi har prov på fredag, det kommer inte gå bäst. Jag orkar inte bry mig heller, det känns så meningslöst. Varför plugga till något man inte är intresserad utav, åh vad jag inte gillar prov. Jag gillar inte skolan i huvudtaget längre. Såhär mycket frånvaro som jag har nu tror jag att jag aldrig har haft (visst beror det inte på att jag inte orkar gå, utan saker runt omkring, men ändå).

3. Sömn - Jag har nu i några nätter haft så fruktansvärt svårt att sova. Jag somnar, jag drömmer, jag vaknar, jag halvsover, vaknar igen osv. Jag får ingen riktig sömn, inte konstigt att jag är hur trött som helst på dagarna. Jag vet inte vad det beror på, men kanske är det fullmåne? Jag har ingenaning, förr har det inte varit problem att sova vid fullmåne, men nu. Ja det är ett problem.

c.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, äntligen Veckans najs och bajs ;D

CamillaGrip sa...

jag vet att du gillar det Eiv ;)

Mamma sa...

Då väntar vi oss att du tar med dej farmors rullrån nästa gång du hälsar på :D

Käka ipren istället, hjälper kanonbra, eller p-piller, det hjälper oxå :D:D