söndag 1 mars 2009

sjuk.



Ja, jag har gått och blivit sjuk (men jag ska jobba imorgon Frida om jag inte blir sämre under natten, ringer sen).
Igår var jag ute på sjön tillsammans med Jörgen, Linda, Ebba, Eva, Jeanette och Andreas - hel mysigt. Ebba älskar verkligen att åka skoter, och hade nu fått en egen hjälm, go unge. Men min dag slutade tidigare än alla andras, började få ont i huvudet så jag åkte hem. Kom hem, somnade och vaknade med feber, illamående och yr. Usch, inge kul. Vet inte vad det är heller - magsjuka eller influensa? Blä.
Nu sitter jag här, ont i magen, kan inte äta (eller vågar inte), mår halv illa och tittar på Vasa Loppet. Ont i ryggen har jag också.

låt mig bli frisk.
c.

1 kommentar:

Mamma sa...

Ring mej i morgon bitti om du inte kommer, är på jobbet från nio. Hoppas du blir bättre, vi behöver dej!