lördag 7 mars 2009

gårdagen.

Jag var som sagt inte ett dugg taggad inför fest igår, men lusten fick en snabb vändning. Efter några groggar var jag taggad som fan. Och folk kom det, mycket bra folk också. Roligt att träffa nya människor, men även gamla såklart. Kvällen blev skit bra, och jag hade skit kul. Kvällen slutade väl halv tre, och då var jag fortfarande taggad. Men icke, då vare bara att bädda och lägga sig och sova.
(Bilder kommer så småning om, knäppte inga själv så jag får sno från andra.)

Idag var det städning som gällde - väldigt behövligt. Jag och Göransson städade, när vi precis var klar kom Fredriksson så lämpligt (fem spänn på att han hade planerat det) Jag, Erikarna och Tirre stack på Amandas och åt pizza - gött ! Sen stack jag till Lindá och var med henne och Sandra.

Är det fest så är det.

det kändes bra.
c.

Inga kommentarer: