tisdag 24 mars 2009

för höga krav.

Jag förstår inte, varje gång jag sitter och skriver något skolarbete så blir jag aldrig nöjd. Jag måste alltid börja om minst 5 gånger innan jag blir nöjd med det jag skriver.

Nu sitter jag här med hälsopedagogiken, jag vet inte hur många gånger jag har börjat om på den. Men blir jag nöjd ? - Nej .

Egentligen så ska man inte sitta med boken bredvid sig och svara på frågorna. Utan man ska läsa först ett antal gånger, sen ska man skriva det man kommer ihåg. Det brukar bli bäst så, då skriver man inte direkt från boken, och man får även med sina egna tankar på ett bättre sätt.

Nu ska jag skjutsa mamma till träningen, sen ska jag hem, koka kaffe och sätta mig med kaffekoppen, och hoppas på att kunna skriva hur mycket som helst.

- nån som känner igen sig ?

c.

Inga kommentarer: