söndag 25 januari 2009

utgång.

Igår: Vaknade vid 11, klev upp från min varma sköna säng, åt frukost och åkte och gymmade med Janne - duktig Camilla!
När vi kom tillbaka hade Jonas, Therese, Thea och Therese's bror och hans tjej kommit på besök. Dem skulle planera inför bröllopet som blir av i maj, mitt tredje riktiga bröllop. Thea hade blivit så himla stor, och munnen gick på henne hela tiden "Milla" "Pilla" "Nej!" "Bjölk" "Mer glass" osv.
Thea. Ungen har blivit så stor!

På kvällen blev det fest, först lite förfest här hos mig tillsammans med mina pökjar - Ante, Gustav, Putte, Fahlberg och Jörgen. Vi drack lite, sjöng singstar, tittade på handboll och raggade fest. Vi hittade fest hos Emil och gick dit, där var det ganska mycket folk.
Kvart över tio tog jag och Gustav bussen in till stan, där vi träffade Linda och vi gick på Agust.
Där var det inte så mycket folk, men det kom eftersom och jag hade det bäst. Erik Fredriksson kom även ett tag (han gick inte in utan kom utanför).
Jag, Linda och Gustav dansade, pratade, träffade folk och drack någonting som jag inte kommer ihåg vad det heter. Men gott var det!
Jag och Gustav for hem med tjugoöver ett bussen, han till sig och jag till mig.
Somnade på engång när jag la huvudet på kudden.
Fahlberg vs Putte - does your mother know

Idag:
Har jag träningsverk till tusen. Jävla gymmet och dansen!
Mår faktiskt fruktansvärt bra.
Har tittat på skidor hela dagen.
Och nu ska jag ta och göra lite svenska - ja, på en söndag.

ingen vet.
c.

Inga kommentarer: