tisdag 27 januari 2009

inlägg nummer hundra.

Nu har jag skrivit etthundra inlägg i denna blogg. Och jag är inte säker hur länge jag har bloggat, men kanske från oktober? Jag har verkligen noll koll, men nu är jag uppe i hundra stycken och fler lär det väl bli.

Nu sitter jag här, ska snart till tandläkaren - usch! Jag hatar verkligen tandläkaren, eller inte hatar men jag är rädd för den. Ändå förstår jag inte varför, jag har ändå aldrig någonsin gjort något mer än att knäppt kort på tänderna. Men ändå sitter jag och skakar i tandläkarstolen när dem bara ska titta på mina tänder. Förra gången var jag så rädd, så jag tror minsann att jag sa fel mobilnummer. Herregud!

Ikväll blir det fest! Kan ju inte säga att jag är laddad till hundra, jag var det mitt på dagen idag. Men nu, nä. Det känns fel och jobbigt, och jag orkar inte med det en gång till!
Men vi får se hur det går - om du håller ditt ord. (haha, det rimmade, eller kanske inte).

Nä nu ska jag gå coh borsta tänderna. Sen kommer isabelle en stund också - min kvinna, puss!

jag vill verkligen inte.
c.

Inga kommentarer: