lördag 27 december 2008

december 27.

Nu har jag Karin Camilla Grip jullov. Jag har jobbar klart för i år, fått min lön, min julklapp och haft ett otroligt bra år på Albins Leksaker i Hudiksvall. Nästa år kommer jag med att vara där, dock utan min mor. Vilket kommer att bli pisströkigt, för nu är det ingen som kommer att fatta mina bästaste skämt.

Efter jobbet åkte jag hem, åt - inte julmat utan makaroner och korv, gott som få. Sedan bar det av till Pauline tillsammans med Elin och Eve. Vi spelade Alias och Rock Band - vi var grym!
Det har alltså varit en väldigt trevlig kväll, men mycket skratt, prat och förstås skvaller!

Nu är jag mest lycklig och glad för Isabelles skull, så puss på henne.
- jag saknar dig! <3

hjärtat.
c.

1 kommentar:

Mamma sa...

Tss den bästa kommer ju vara där, JAG!