tisdag 2 december 2008

december 02.

Praktiken går alldeles utmärkt och jag trivs. Jag tror till och med att jag trivs bättre där än på lekterapin. Ungarna är så himla söta så jag kan äta upp dem, fast det bajsar och kissar så man måste byta blöja/torka.
Efter praktiken åkte jag ner på stan för jag skulle till Erik.F och hämta "saften", han var och fikade så jag var ner på Albins. Och jag kan ju bara säga - jag trivs där!
Alla är så pucko i huvve så man kan inte annat än skratta.
Erik - Han håller reda på hur många dagar det är tills jag fyller år (idag 100 dagar) eftersom han ska ge Magnus mitt nummer då. Även att han håller koll på vad jag har för trosor, det är ju normalt.
Frida - Hon är en mupp, men jag gillar henne skarpt ändå. Vi skrattar alltid, och mobbas alltid. Även att jag har paxat henne till jul i kassan.
Mamma - Vi är lika! hon är yr, jag är yr. Hon skrattar, jag skrattar. Hon gråter, jag gråter. Ja ni vet.
Berit - Hon pratar pratar pratar och skrattar.
Ann-Sofie - Henne känner jag inte så väl, fast hon är rolig på sitt sätt.
Jessicka - Hon har precis börjat men vi har hunnit skratta åt en del redan.
Nu fick ni veta puckohuvverna på Albins, vissa är mer puckad är andra som ni kanske förstår.

Nu har jag vilket fall min "saft" hemma, hoppas på g-fest på fredag. Men alla säger olika, vissa säger att det är nu på fredag andra säger att det är den 19:e. Ingen som vet?!

(:
puss,

2 kommentarer:

Anonym sa...

nu på fredag äre ;)<3

Anonym sa...

vadå mupp!
Tack, nu får du står med Berit i jul, ja tar Jessicka istället!