söndag 30 november 2008

november 30.

Ett par springskor, ett underställ, en reflexväst och en frisk kropp är vad jag behöver nu. Jag vill ut och springa, jag blir tokig. Jag bara tänker och tänker, och ju mer jag tänker desto mer förvirrad blir jag.
Jag blir helt enkelt galen!

Nu är det även bestämt att i februari blir det hej då Ljusdal och hej Undersvik. Vi flyttar till pappas föräldrahem, tar över det från f&f, köper två katter (Thea och Sven) och renoverar.
F&F flyttar till Arbrå, och vad tycker jag om det. Jo, att farmor är för frisk för att flytta till lägenhet, och det har jag sagt. Och även att hon skulle trivas mycket bättre i Jarse istället för Arbrå. Men men, hon är klok nog att bestämma själv.
Jag ska i alla fall ringa och prata med henne imorgon - min farmor <3

första dagen på två veckor.
puss.

Inga kommentarer: