torsdag 27 november 2008

i give it away.

På söndag är det första advent och då jobbar jag. Så därför var jag tvungen att julstäda idag, och ta fram lite advents grejor. Det är sjukt mysigt med advent, när allt går i rött, och det lyser utav adventsstakarna i fönstren - jag älskar det.
Fast jag har inget fönster, men jag har ändå en adventsljusstake. Den står på en hylla intill min lilla myshörna, dock så är det inte snyggt för kabeln hänger där och dinglar. Men det ska Camilla fixa till, eller Janne rättare sagt.
Ja, jag älskar advent och jag älskar julen.

Nu ligger paniken på vad som händer imorgon. Vi hittar ingen fest, och hittar vi ingen fest så blir det ingen drickning, och blir det ingen drickning så blir det inte lika kul. Dock ska jag ta det lugnt för jag jobbar på lördag.

i give you my heart.
puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om man inte hittar en fest gör man en fest!

Anonym sa...

Smart Frida, det har vi inte tänkt på ;) haha :)
(jag kommer inte in på din blogg)