onsdag 22 oktober 2008

camillagrip.

Jag är less på allt skitsnack bakom ens rygg. Det är väl bättre att säga det till oss/mig, det kommer ändå fram till slut. Och det leder till ännu mer irritiation och missförstånd.
Så vill ni mig något så säg det till mig direkt till mig är ni snäll istället för bakom min rygg
- tack!

Nu har jag i alla fall dricka tills på fredag, det känns bra. Nu gäller det bara att min och Fridas plan håller. För annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vi måste även hitta någon förfest.
Någon som har i Ljusdal kanske? haha.
Men som sagt vi ska ha skoj - Jag Frida och Britta :)

Även att Janne är sjuk så jag var tvungen att gå in på game idag efter skolan och köpa ett Star Wars spel åt han, som han kan roa sig med. Även att jag börjar känna mig krasslig, och om jag blir det, så blir det skadestånd för Jannes del! ;b

Puss.

Inga kommentarer: