söndag 28 september 2008

fotboll avslutning och folkan.




Kvällen igår var helt kanon, började med fotbollsavslutning tillsammans med damerna.
Skit kul var det. Fick veta vilka tre som hade spelat mest matcher, Frida vann med 16 av 18, sedan kom Elisabet med 15 och sen kom jag med 14 - rätt roligt att få veta sånt. För det är sånt man inte tänker på. Lika så slogs jag Frida och Marie om åretsspelar som Marie tog hem, vilket var otroligt roligt för henne. Men kul ändå att veta att man var på toppen.

Efter avslutningen som bestod av en aning Alkohol gick vi på Folkan, och ja, jag kom in. Vakten var lite borta tror jag. Eller så är det jag som ser så vuxen ut. haha.
På folkan var det skitroligt, och hela kvällen var toppen - så tack alla.

Jag Frida och Agnes åkte hem vid 2 till mig och sov.

<3

Inga kommentarer: